Monday 6 May 2013

Kenapa rasa sakit hati aku tak pernah nak hilang walaupun aku dah cuba tak nak sakitkan hati aku dengan benda remeh macam nie. 
Pelik bin ajaib betul lah.
Macam mana lah aku sendiri boleh lupa nak call "somebody" tue nak inform yang aku nak cuti hari ini.
Just asking myself...
Why I really like doing like this??? To my company??
You know you will bring the bad reputation of yourself.
Maybe because they didn't serious with me...
Or maybe because they didn't realize how important am I at that place.
Aku sendiri tak tahu sama ada aku nie yang banyak berfikir negatif ataupun memang diaorang yang berfikiran negatif.
Cakap sikit, siapa yang tak terasa bila orang yang berada di sekeliling kamu berbisik ataupun sanggup memperbodohkan kamu hingga kamu diketawakan di depan diaorang? 
Really??? I hate that feeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Korang nak tahu bila aku dapat tahu yang diaorang nak ke Tanah Suci buat umrah?
Bila diaorang kelam kabut panggil Si A nie suruh hantar ke airport then Ladyboss buzy nak ngajar anak muridnya macam mana nak mengira gaji. 
Then bila aku tanya kat diaorang, kenapa aku tak tahu pun pasal benda nie? 
"Kami memang sengaja tak nak bagi tau ko pun!" Agak-agak apa yang korang rasa??
Letihlah kalau aku je yang jaga perasaan diaorang tapi diaorang tak pandai nak jaga perasaan aku.

Dah tengah malam. Tido lagi. Esok nak bangun gi keja.........(^_~)
MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT