Saturday 28 September 2013

No Title

Entah...kali nie aku tak pasti aku punya entri apa. Blur yang tersangat blur.
Aiyak...yang penting tadi sempat jugak gi class ganti untuk Costing 1.
Syukur alhamdulillah...sekarang nie aku lagi nak habiskan last assignment yang aku kena submit hari isnin depan. Principle of Economic by Mr Joseph Terawe.
Sedar tak sedar nak dekat hujung tahun da..apa yang aku buat untuk tahun nie?
Buat keputusan mendadak iaitu berhenti kerja dengan tiba-tiba. Hahahahaha...
Sebenarnya perancangan tue tak termasuk dalam list yang aku nak buat untuk tahun nie tapi tue lah..
Kita hanya mampu merancang. Aku pun pelik. Kenapa aku nak berhenti beria dari situ?
Entah...
Dan dalam aku buat keputusan nak sambung kolej jadi student full time pun entah ke mana. Sebabnya subjek yang aku nak ambik pun tinggal berapa lagi. Tak banyak. All in all still next year gak aku grade.
Hmmmm...entahlah...
Yea, aku rasa inilah kali pertama yang blur apa yang aku nak buat untuk hidup aku pada masa yang akan datang. Adik2 aku semua dengan cita-cita masing2. Dan aku? Aku nak jadi apa? Okey, aku nak jadi businesswoman. Fuyooo....that's not easy yo...
Yeah, i know it.
Hmmmm... entahlah....
Aku nak bukak restoran dari usaha aku sendiri. Boleh kan? Mrs.Ayahumi, tengoklah anakmu ini. 
Macam nak tak nak je buat impian.
Yea, aku tahu. Bukan untuk aku je tapi untuk semua. For my dearest family.
Tapi kenapa aku? Macam mana yang lain? Kenapa aku kena fikirkan pasal diaorang jugak dalam hal nie?
Entahlah....I hate this feeling. hmmmm....
What i'm doing actually? Hmmm...don't know...
Wake me up when September end maybe. Hahahahahahaha.....
Actually not involved. This is about my mission and vision not my fairy tale story.
Aku nak kerja semula tapi keadaan pembelajaran aku macam tak mengizinkan pulak.
Hmmmm...dear my college, please be good to me....
Hehehehehehe.....Untuk November nie tiba-tiba ada class Pengajian Islam yang semua Muslim student kena ikut. Thanks for inform me early. Sebab semangat aku nak kerja terus merudum. Thanks ya...^^
I'm only can stick with my part timer job. 
See...sedar tak sedar dah pukul 9.30 malam padahal tadi bukan main pukul 7.40 cenggitu.
Haiyak...memang takkan sedar jam kalau duduk depan lappy nie...
Lagi satu, bila aku takde letak title cam banyak lah pulak idea nak meluahkan semua rasa dalam hati. Tapi cuba aku letak title, konfem idea yang menggila tue pandai nak stop. Pelik bin ajaib betul lah!
Mungkin tue lah ada ayat cakap "do not put your limit in something, because maybe can cause you stoping on something". Betul ke tidak aku pun tahu. Hmmmmm.....
Keboringan yang melanda tahap gaban nih...
Okeylah... takat nie jelah aku dapat share kat korang semua dear my stalker.
(cam perasanlah pulak yang aku nih ada stalker..^^)
What will happen in next future, who know?
Bubye^^
MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT