Wednesday 2 January 2013

03.01.2013 *tak tau nak buat pe da...*

Hari ini surat tue dah siap cuma aku belum serahkan kat bos lagi. Aku rasa bersalah pulak kalau buat macam  nie. Myda!! Jangan jadi baik sangat boleh tak????
Tuhan, betul ke keputusan aku ni? Kalau betul lah apa yang aku nak buat nie, Kau perkenankanlah Ya Allah. Kau senangkanlah kerja hambaMu nie. Permudahkanlah apa yang susah. Aku nak berubah!!
Dah banyak dosa yang aku dah buat. Dengan umi, diri aku sendiri, dengan adik beradik lain. Umi selalu bising pasal aku selalu tak bagi duit dengan dia tiap-tiap bulan. Aku nie bukan kerja tinggi pangkat.yang gaji sampai beribu pun. Kalau dah macam nie, memang aku akan menjadi manusia yang tak tahu nak bersyukur. Mengucap banyak-banyak Myda!!!! Astaghafirullahalzim!!!


MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT