Thursday 10 January 2013

10.01.13 *at my college/pengajian malaysia*

Aku sekarang nie dah makin semakin buzy. Tiap-tiap malam dah ada class. Memang gila laa tapi nak buat macam mana? aku sendiri yang nak. Bukan orang lain. Mampu atau tidak itu belakang kira. Sekarang ini aku nak tumpukan perhatian sepenuhnya pada kedua-duanya. Aku taknak kehilangan semua yang aku nak capai.
It's hurt when we working hard to do something then just gone easily even we won't to. Banyak benda sekarang aku kena fikir. Dan semuanya memerlukan keputusan yang amat teliti. Did I have to ask someone else?? Hmmm...let me think about it first..
Meh sini aku nak ceritakan apa yang berlaku......

~~~~~~~~~~~~~~~hikayat pun bermula~~~~~~~~~~

Disaat hamba bertanya bertanya kepada ibu hamba yang hamba panggil Umi.
"Wahai Umi, tidak lama lagi anakmu ini mahu menduduki peperiksaan di tempat pengajian. Jadi, bilakah hamba dapat membayar yuran pengajian hamba?"
"Bilakah tarikh bermulanya peperiksaanmu itu?"
"Tidak lama lagi Umi,"
"Berapa jumlah yang diperlukan olehmu?"
"Kira-kira dalam seribu setengah Umi,"
"Biar Umi berbincang dahulu dengan ayahmu itu,"
"Baiklah Umi tapi hamba mahu jawapan secepat mungkin ya,"

~~~~~~~~~~~~~~~~~B.E.R.S.A.M.B.U.N.G~~~~~~~~~~~~~
blaja dulu laaa.......
got to go....

MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT