Wednesday 13 March 2013

Hmmmmm.....
Next......
Sapa lagi nie?.....
Letihlah nak menunggu.....
Eh, Bou dah bangun tolong bukakan benda alah tue....
Hehehehehe....baru je nak mengomen...

Hari nie, first time aku gi meeting. Dahlah kat Pusat Penjara Miri lagi tue...
Hahahahahahaha....semua pakat terkejut.
Apahal aku kena gi meeting, kan clerk je...
Baru korang tahu apa kerja aku. 
Padan muka.
Korang ingat selama nie aku tak de jawatan lah sangat ek?
Orang yang dah kerja 9 tahun pun tak macam aku.
Dah ada attend meeting bagai..
Tengoklah time 19 & 20 March nie
Dahlah dari pukul 9 pagi sampai pukul 5 petang..
Tak masuk ofis lah jawapnya...
Yang penting jangan ada orang salah anggap aku tak turun keja untuk 2 hari tue siap.
Memang nak kena pelakung hidup2 ngan aku.
Sabar jelah..


"Everybody hate me but you love me oh,oh,oh"
Teringat kat lirik lagu Epik High...
Hahahaha....
Biarlah orang percaya apa yang orang cerita.
Mulut orang bukan boleh tutup pun..
Sanggup dengar dari mulut orang lain berbanding bertanya dengan tuan punya badan.
Entahlah...


MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT