Friday 14 June 2013

Tiba-tiba aku rasa au rindu seseorang lah..
Mengingatkan muka dia,boleh buat aku tersenyum sorang-sorang..
Mengimbau kenangan bersama dengannya boleh membuatkan aku lupa akan keadaan sekeliling.
Dania Batrisya o0o0o... Dania Batrisya..
Mak Lang rindu la dengan Dania. hehehehehehe...
Jangan suspen...
Betapa comelnya wajahmu...
Saat bersamamu boleh membuatkan aku lupa akan dunia sekelilingku.
Tak apa esok Mak Lang boleh jumpa kan??
Bila cakap pasal budak, aku tak fahamlah kenapa ada orang perempuan yang boleh tak suka dengan budak??
Di mana hilangnya rasa kasih sayang sebagai seorang ibu dalam hatinya?
Aku nie yang belum berkahwin nie teringin nak ada anak sendiri.
Sehebat mana pun wanita, kalau dia tak pernah ada pengalaman mengandung, bersalin, menjaga dan membesarkan anaknya sendiri, kira dah tak hebat tue.
Sebab menjadi IBU adalah perkara terhebat dalam dunia ini......
Dan tak lupa jugak... SELAMAT HARI BAPA kepada bapa di dunia.
Tanpa bapa siapalah kita...
Yang penting " I Love Both Of You, My Ummi and My Ayah!!!"


Aku tak nak jadi macam nie baru aku nak menyesal tak sudah dengan Ummi ngan Ayah aku.
Sesungguhnya keluar airmata darah sekalipun, takkan kembali mereka yang sudah pergi.
Dan kalau ada masa yang aku dapat luangkan bersama mereka akan aku luangkan. Mudah-mudahan aku tak akan menyesal dengan apa yang telah aku korbankan untuk mereka.
Bila tengok kita yang masih punya ibu dan bapa lagi, ada yang tak pernah nak menghargai langsung padahal kalau mereka dah tak ada kat dunia nie baru nak menyesal tak sudah.

Lupa ari tue Bapa kepada pelakon terkenal Bollywood Prinyka Copra meninggal dunia disebabkan kanser. Sedih gak tengok time diaorang para artis datang menjenguk keluarga arwah.
Tabahkanlah hati Prinyka Copra. Aku sebagai peminat dia amatlah sedih tengok dia menangis macam nie rupa.
Okeylah,, aku nak chow lu..esok bangun lambat plak nak turun keja..


MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT