Sunday 22 September 2013

Happy Befday ^^

Entri kali nie mengenai befday Mrs.Umi...
Happy Befday Ummi..Semoga panjang umur. Dapat tengok kami semua 'membesar' dengan jayanya.
Kalau bukan dengan didikan Mrs.Ayahumi kamiorang takkan jadi macam nie.
Terima kasih sangat2 sebab sanggup jadi Mrs.Umi kepada kami.
Kalau tanya dengan para ibu2 yang lain, sanggup tak jaga anak2 yang ramai macam kami?
Konfem diaorang akan cakap tak sanggup. Sebab, setahun sorang lagi2 husband keja offshow..
Pelik kan? Macam mana Mrs.Umi boleh survive? Sebab kecekalan, keteguhan dan tahap keimanan yang sangat kuat kat Tuhan. 
Dan esok jugak Mr.Ayah balik. Konfem memang flight malam. Then orang yang selalu ambil adalah aku.
Huhuhuhuhu... aku tengok sejauh mana Mr.Ayah buat sempena befday Mrs.Umi?
Hmmmm...makan malam yang romantik? InsyaAllah..
Dear Mr.Ayah, tolonglah hargai Mrs.Umi dengan sebaik2nya. Kalau nak cari namja macam nie untuk zaman sekarang amatlah payah.
Dunia akhir zaman lagi tue. Hailo...^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Esok, aku ada group assignment. Memandangkan partner aku bekerja, jadi aku terpaksalah pergi kat dia. 
Maklumlah aku dah menganggur sekarang. Esok part Business Principles assignment. Tue baru satu. Yang lain?? Haiyak!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iklan sebentar.....hehehehehe
Dear Mrs.Umi, lepas nie tak mao lagi tengok muka sedih.
정말로, 엄마, 정말 미안 해요 ..
전체 내 인생에 대해 정말 죄송합니다.
당신은 세계 최고의 엄마입니다. 당신하지 않을 경우 여기에서 무슨 일이 모르겠어요.
Really apologize for whole my life. 
You are the best mum in the world. I don't know what happen if you not here
jeonche nae insaeng e daehae jeongmal joesonghabnida
dangsin-eun segye choegoui eomma ibnida. Dangsin haji anh-eul gyeong-u yeogieseo museun il-i moleugess-eoyo.

.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hehehehe...selingan hangul sekejap..
Okeylah 
안녕히 가세요 ....
annyeonghi gaseyo...
Aku nak tido. Esok kena bangun awal.
What will happen in future we don't know.
Kita hanya mampu merancang, Tuhanlah yang menentukannya...

MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT