Friday 27 September 2013

Kenangan Mengusik Jiwa

Entri kali nie macam lawak laa pulak..
Cam upin ipin punya cerita..hahahahahahahahaha.....
Tapi pepahal pun aku memang nak citer kat korang pe pasal kenangan mengusik jiwa aku nie...
Hmmmm....panjang citernya...aku pun tak tahu sama ada aku nak story kat public or keep it secret...
Aishh....Mrs.Ayahumi pegi Bintulu petang tadi. Katanya nak tukar dak sparepart untuk Mr.Unser tue.
Just wait and see....pe yang pelik dengan Mr.Unser tue nanti.. Hmmmmm....
Berkenaan dengan entri pulak, aku tak sabar nak tunggu diaorang sume balik..
Hehehehhe....bukan apa, time raya ari tue tak sempat menyempat nak jejalan seluruh Miri.
Udahle keadaan yang sangat kelam kabut. Ditambah lagi dengan suasana yang tak berapa nak syahdu tue.
Makin menggeramkan jiwa sungguh!
Teringat time dolu2, bila berkumpul balik rumah, baju tak sempat nak susun dalam almari, dah kena pergi.
Mungkin tue lah namanya berkorban time nak belajar yek.
Balik pun tak sampai sebulan then apa yang berlaku dengan family pun tak sempat nak ambil tahu.
Haiyak,,,memang macam anak derhaka. To Mrs.Ayahumi, I'm so sorry..
Then, bila ditanya kenapa aku lain dari yang lain sebelum nie, mungkin aku nak balas balik apa yang tak pernah nak buat dengan family aku time aku tak ada. Hmmm...that might be the correct answer.
Siapa tahu? Ajal maut kat tangan Tuhan.
Okeylah, jam sekarang nie dah pukul 2.36 pagi.
Better gua blah sebelum tak bangun Subuh esok. Huahuahuahua.....
My last word, who will know what happens in next, right?
So, pray hard and try to make somethings. At least you try than never...
Bubye (^_^)
MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT