Wednesday 16 October 2013

Bleh,bleh,bleh....

Entri kali nie memang agak menyakitkan hati skit.. =.=
Hmmmmm....why?
Sebab aku mendengar seluruh sesi kaunseling yang berlansung tak sengaja depan aku. Benda yang tengah tayang kat tv pun jadi ntah papa sebab sesi kaunseling tue pitch tahap mengegarkan kepala otak aku.
Hailo...dah penin pun..=.=
Nak kuatkan suara tv pun, macam kurang ajarlah pulak sebab makcik aku tue tengah ceramah free..
Ntah, aku pun jadi pelik. Kenapa dia mesti ada kat sini? Bak kata Mrs.Umi, dia dah takde tempat nak tinggal dah. Yea,, aku tahu tue tapi takkan nak menyibuk jugak apa urusan kita. Hmmmm....
Aku tahu dia nak mengajar 'kitaorang' yang muda2 nie, jangan membazir masa dan duit yang ada. Hmmm...
Yelah, sebab dia dah melalui pengalaman tue semua. Jap, aku pun sama laa.....^^
Memang betul, bila kita dah menginjak dewasa nie, kita sendiri termasuk aku sendiri, memang akan berfikir apa yang patut dilakukan untuk masa depan aku. Bagi aku laa..
Untuk si cousin aku tue, aku tak tahu. Sebab dia dah nampak cinta tue lagi indah dari nak cari pengalaman hidup nie. Sayang betul. Tapi biarkanlah dia. Sampai bila lagi nak belajar pasal cinta monyet nie kan?
Lelaki lagi tue. Ego time bercinta. Puih, mengalahkan para bapa. Memang pun....
Lagi satu para lelaki, dia akan menghargai setelah merasa kehilangan sesuatu yang dia sayang atau suka.
Yup, memang tak dapat disangkal lagi...^_^
Mata kau dah mengantuk la pulak lepas minum kopi pegaga nie.
Hmmmm...(speechless..)
Okeylah...sampai kat sini je part bleh,bleh,bleh kita.
Apa2pun untuk masa depan, kita hanya merancang tapi Tuhanlah yang menentukannya.
Jangan lupa usaha untuk menjadikan sesuatu itu kepada yang lebih baik untuk kebaikan. 
Hablumminnas hablumminallah....


MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT