Monday 14 October 2013

Update!!

Alhamdulillah....
Aku baru je selesai update blog nie.
Dan seperti yang dilihat, akhirnya jadi macam nie...
Harap2 boleh bertahan dalam masa yang agak lama....
Hmmm.....sebab aku bukanlah jenis orang yang rajin nak update blog..=,=
Adjust punya adjust, kira bolehlah aku berpuas hati dengan hasilnya...
Hmmmmm....(speechless)
Esok hari raya haji. Yeay...
Tapi nak buat apa? Beraya? Sejak bila aku ada kawan yang boleh datang beraya kat umah diaorang?
Hmmmm....entahlah...=,=
Adik aku si Yuha Adie dah balik dari UiTM, cuti dah start dah. Tinggal yang kat Mantin dengan kat Kuching lagi belum balik. Siapa? Si Eida Adie ngan Shaq Zulqairnain. Hmmmm....
Pelik kan, kitaorang sume pakai nama lain2. Mungkin disebabkan nama tue menyebabkan identiti dunia maya kitaorang lain dari dunia realiti.(Macam catfish laa pulak bunyinya...) hmmmm.....
Serius,aku tak tahu nak menaip apa lagi nie.Hmmmm......
Yang penting aku nak ucap kat semua sekali lagi.
SELAMAT HARI RAYA HAJI!!!
Kepada jemaah umrah dan haji, didoakan mudah-mudahan selamat semuanya. Amin...
Dan tak lupa juga kepada Mr.Ayah yang jauh kat Garraf nun, Selamat Menyambut Hari Raya Haji jugak.
Mesti best kan sebab dapat makan banyak kat sana. Hmmmmm....
MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT