Sunday 14 July 2013

Alhamdulillah..

Malam tadi adalah yang perfect one aku solat terawih.
Imam yang sporting dan bilal yang betul buat kali pertama kat Masjid Lama (berdepan dengan Mega Hotel)
Biasanya terawih akan habis dalam pukul 9.30 macam tue tapi malam tadi dalam pukul 9 dah habis.
Dah tue keluar je dari masjid, ujan turun.
Alhamdulillah, terima kasih Allah.
Rasa macam Ramadhan kali nie penuh bermakna sangat-sangat.
Bukan sebab hanya kami berempat je kat rumah tapi buat untuk tahun nie aku dapat menunaikan Ramadhan dengan penuh penghayatan tak macam tahun dulu.
Alhamdulillah...
Dapat jugak aku merasa Ramadhan yang manis macam nie.
Percaya atau tidak, hanya semalam je aku ngan Mamat pergi ke Bazaar Stadium sana. 
Pusing punya pusing, yang jumpa just air tebu je pun. 
Sampai tak tau nak beli apa dah. Sebab kitaorang tau, kitaorang boleh buat kat umah semua benda tue.
Lagi ada rasa ummppphhh dia.. hehehehehehee...
Petang nie Mamat nak makan sushi. InsyaAllah aku akan buatkan tapi tak taulah menjadi ke tidak macam Ika buat. To Mamat sorry if my sushi didn't work. Hehehhehehehehehe...
Sehingga hari nie, aku tak lepas bangun sahur sebab aku tau aku ada gastrik yang teruk. Tak lupa gak aku kena makan benda manis sebab kalau aku ada penyakit kurang gula dalam badan. Teruk jugak boleh membawa kepada fengsan...
Hujan rahmat sempena Ramadhan turun hari nie. Alhamdulillah..
Tengah hari nie aku kena gi bayar bil astro. Tak taulah sempat ke tak.
Okey.. aku nak sambung buat keja nie..
Byebyebye..(^_^)
MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT