Wednesday 3 July 2013

I'm very tired....

I don't how to start. It's very complicated.
No, actually it's very easy to explain but I don't how to explain it.
How could they do this to me. After what I do everything to them.
How could them....even sometimes I didn't go out because I fasting then I still got deduction??
No wonder people didn't want to work here. It's very cruel and mean and suck!!
I really feel shame to them. Not because them do this to me but were all same.
Wearing tudung and a name as MUSLIM. That's make me really feel SHAME on you.
Yeah, you should!!
You don't know how to appreciate us as your worker. Even bonus or holiday, your company NEVER give to us.
Aku dah boring ngan bosan kalau perangai korang tak pandai nak berubah lah.
Aku kerja macam setengah mati sampai kena marah ngan orang tapi ada korang kisah?????
Aku rasa semua kesabaran aku dah hilang sebab perangai korang.
"Terpaksa potong besar sebab sampai bila aku nak berhutang dengan company??"
Okey, fine. Then sampai bila aku nak kena bodoh ngan korang??
Agak-agak ada tak orang tahan nak kerja dengan korang kalau beginilah cara korang layan pekerja??
Apa yang aku malu sangat dengan korang adalah, kita sama-sama ISLAM then kita adalah bersaudara kalau sesama muslim. Ini dah kes hati mati nie.
Jap, bukan hari tue dah buat Umrah ke? Dah pergi Tanah Suci Mekkah, dah ziarah Madinah.
Tapi balik Malaysia, still tak pernah nak berubah.
Boleh pulak balik kat sini, bercerita pasal tak sempat nak shopping kat sana sebab hujan.
What the ****???
Siap bagitahu dengan orang kat sana banyak baju cantik tapi harga dia mahal. Sejuk sangat kat tempat tue.
Kalau nak bercerita pasal keagungan Kota Mekkah ngan Madinah tue boleh kiran dengan jari.
Naik hairan aku dengan perangai orang macam nie.
Yang peliknya macam mana aku boleh terbabit sama dengan diaorang??
Bukan nak cakap aku nie tak pandai nak bersyukur sebab aku bekerja dengan korang.
Yea,,aku memang akui, aku betul2 bersyukur sangat2.
Sebab aku akan ada pengalaman bekerja dengan company Melayu.
Tapi aku tak sangka macam nie kesudahannya. Dan yang lebih-lebih lagi aku malu bila bekerja dengan orang tak ada apa-apa pencapaian.
You know what I mean, ACHIEVEMENT and GOAL to reach...
Maybe I'll say,
I regret work here.
Really??
I think I should.
Are you make sure??
Yes, maybe I very sure...(^_^)


MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT