Wednesday 10 July 2013

Terima Kasih Tuhan.

Akhirnya permohonan aku untuk berhenti dari sini termakbul jua.
Tapi kepada sesiapa yang menjadi pengganti aku.
Aku minta maaf banyak-banyak sebab bebanan kerja yang telah kau tinggalkan kat korang.
Yang penting lepas nie aku dah bebas. Bebas dari dibelenggu masalah syarikat, failing, invoicing, update statement lagi.
Yang penting lagi aku sangat bahagia sebab aku tak ada lagi nak berdendam dengan orang kat sini lagi.
Aku dah penat. Dan daripada aku banyak buat dosa kat sini, bagus lagi aku 'blah' je dari sini. 
Terima kasih ye boss sebab memahami. 
Buat orang yang aku akan tinggalkan, aku minta maaf banyak-banyak sebab dah susahkan korang. 
Aku benci dengan orang yang pandai buat statement sebarang tanpa bertanya dulu dengan tuan punya badan. Wajib macam tue yeh?
Kalau nak salahkan orang, buat andaian sendiri dan anggap andaian sendiri tue betul. Pelik bin ajaib.
Itulah susahnya kalau otak dah banyak tengok drama melayu.
Hahahahahahahaahahahahahahahaha..............................
Umi, orang dah berenti dari tempat nie. Orang dah bebas.
Tapi lepas nie orang tak tau nak kerja kat mana lagi. 
Bumi Allah itu luas. Kat mana-mana boleh cari rezeki.
Harap-harap tak berjumpa yang sama macam nie. Amin...
MYDADIE.PROPERTIES.COPYRIGHT